Ângela Diniz: Murdered and Convicted
I – I Want to Separate
På 1970-talet försöker Ângela Diniz starta ett nytt liv, men mordet på en annan frånskild kvinna gör societetslejonet nervös.
II – The Panther of Minas
Ângela tar sig in i Rios umgängeskrets, men problem uppstår när hon anklagas för att ha kidnappat sin egen dotter.
Efter att Ângela anklagas för knarksmuggling dras hon till den övermänsklige Doca Street.