Are You Safe
In a world where the internet reigns supreme over the lives of most people, few people give more than an afterthought to the idea of security. But cyber-villains lurk in dark corners of the web, ready to pounce on unsuspecting victims. Into this online world has come a gang of criminals who now plot to devastate China with their own brand of terror and fraud. But while these malicious, self-serving scammers, hackers, and fraudsters might have powerful IT tools at their fingertips, three heroes are about to emerge… Qin Huai (Tan Jian Ci), Zhou You (Rong Zi Shan), and Chen Mo (He Lei) are three very different young men with wildly different personalities – ranging from streetwise extroverts to quiet gamers. What they all have in common, however, is a shared passion for technology and the power of the internet. They also share a deep-felt sense of justice. And although they do not trust each other to begin with, they soon realize that if they pool their skills, they might just be able to thwart the forces of evil! Will this Web 3.0-era version of the Three Musketeers save the day? “Are You Safe?” is a 2022 Chinese drama series that was directed by Cao Dun.