At Eighteen
A misunderstood loner is drawn out of his shell after transferring to another high school, where he comes across new ordeals, and first love.
Not long after arriving at a new high school, where he's shown around by star student Ma Hwi-yeong, Choe Jun-u faces an unfair accusation.
Fighting with her mother, Su-bin doesn't go home; determined to reveal Hwi-yeong's true nature, Jun-u starts to gain insight into his behavior.