Attack On Pearl Harbor - Minute By Minute
Idylliska Hawaii var platsen för en av andra världskrigets mest minnesvärda strider. Hur förändrade Pearl Harbor synen på andra världskriget, var det japansk seger och var det en överraskningsattack?