Back From the Brink
A dragon demon Tian Yao (Hou Ming Hao) is reborn with a new guise, and searches for his bones that will help restore his former power and glory. Standing in his way is Yan Hui (Zhou Ye), a woman with a magical seal that could help him complete his quest. He takes her captive, and she tries to escape his clutches. But as they tussle for control of the seal, they start to develop a mutual trust for one another. Will the dragon demon recover his power? And could this duo’s bond turn to love? This 2023 Chinese fantasy drama series was based on a novel by Jiu Lu Fei Xiang and directed by Sam Ho and Zeng Xiao Yu.