Bail Jumpers
True Crime, Speed and Secret Societies
Rymlingar i North Carolina, Minneapolis och Tennessee pratar om hemliga sällskap och snabba bilturer.
Tony och Harvey jagar rätt på Randy, som har flera baby mamas. I Minnesota tar Reggie och Garrett in Kenny, som är efterlyst för vapenbrott.