After Cheng Che's (Yang Yu Xi) fight with her fiancé Xiang Ting Dong (Fan Zhi Xin) leaves him in a coma, Cheng Che finds herself in a bind. In order to prevent the rest of the Xiang family from finding out what happened and fix the problems that Ting Dong started, Cheng Che is forced to seek out Ting Dong's estranged younger brother, Ye Ran (also played by Fan Zhi Xin) and persuade him to impersonate his older brother. Together, they set out to take down the drug ring that Ting Dong was involved in. Will they manage to succeed? And what will become of Cheng Che's relationship? This 2024 Chinese drama was directed by Du Hao.