Beloved Eun-dong
En skådespelare hyr in en spökskrivare att hjälpa honom att skriva hans självbiografi, men när spökskrivaren lyssnar på hans berättelse om hans livs kärlek, känns den väldigt bekant.
När tonåringarna Park Hyun-Soo och Ji Eun-Dong träffas för första gången säger det klick, och deras förhållande blomstrar - tills en tragedi inträffar.
Efter tio år återförenas skådespelaren Hyun-Soo med den vackra Eun-Dong, och den nära vänskap som uppstod i barndomen återuppväcks snabbt.
Hyun-Soo är nu en framgångsrik och populär skådespelare. Han har bytt namn till Ji Eun-Ho och drömmer fortfarande om Eun-Dong.
Självbiografin publiceras och Eun-Ho bjuder Jung-Eun på middag i hopp om att bekräfta sina misstankar om författaren.