Beyond
Holden vaknar upp efter ha legat i koma i 12 år och upptäcker att han har superkrafter. Dessa får honom att hamna mitt i en farlig konspiration. Vad hände egentligen när han låg i koma?
Holden kommer återigen i kontakt med Charlie i Fort Reed, medan Lukes och Willas nyvunna vänskap leder dom till ett besök på spelhallen.