Bianca by Night
Bianca Ingrosso takes the stage at Berns in Stockholm. She invites us and the audience to meet celebrities and enjoy surprises and live music.
Bianca reunites the Parnevik sisters and make them spill their secrets. Steffo Törnquist and Miriam Bryant visits and Bianca raids Bingo Rimér's home.