Big Angry Fish
Milan beger sig över diket till Australien i hopp om att fånga den stora murraytorsken, medan Nathan är hemma för att ordna med den nya båten.
Stora snappers hoppar runt kring Nathans nya lockfälla och till och med Milan är imponerad. Dagen avslutas med havsgösfiske i Whitianga.
Milan och Nathan ger sig ut på jakt efter den stora snappern som Great Barrier Island är så känd för, och avslutar sedan med den starka hāpukun.