Big Bet
Skattebomb
Cha Moosik får veta att den Nationella skattemyndigheten slår till mot kasinobaren. Ahn Chiyoung blir tillfångatagen, men Moosik flyr till Filippinerna. Efter att ha anlänt till Filippinerna förlorar Moosik alla sina pengar på ett kasino och lånar pengar från Sanggu.
Cha Moosik ansluter sig till Min Seokjun och träder in i kasinobranschen. Han bestämmer sig först för att ordna sina skatteproblem och träffar Kang Minjung för att förhandla om sänkning av ytterligare böter. Moosik instrueras av Min Seokjun att driva in obligationer som är tio år gamla, och han beger sig till Korea för att använda alla medel som krävs för att samla in alla obligationer.
Den Koreanska Disken
Oh Seunghoon från Koreanska disken skickas av den koreanska regeringen och anländer till Filippinerna. Seunghoon träffar sin partner Mark på CIDG och får information om situationen i Filippinerna. Under tiden besöker Kim Kyungyoung Moosik och erkänner ett mord.