Bilprovningen
We meet the staff at the station in Tidaholm. We get to meet the colourful regular customer Kjell, the car mechanic from Habo who visits the station more or less every day. For the inspection technician Ylva, these are busy days.
We are back at the station in Tidaholm where regular customer Kjell is deeply concerned that the motorhome to be inspected does not start. We follow a number of colourful characters at Bilprovningen's station in Tidaholm.
This time Lasse is lucky and manages to discover a fault in a Harley Davidson that could have meant great danger to the customer. Everyday drama arises when station manager Kjell gets an unpleasant surprise in the morning.
Join the inspection technician Bengt on cruising! Bengt works non-profit with Classic Car Week, which is called "Sweden's largest car meeting". It will be a multitude of fantastic cars and people again at Bilprovningen's station in Tidaholm.