Bingo & Julia
Realityserie som följer influenserparet Bingo Rimér och Julia Franzén. Ett liv i sus och dus men framförallt får vi ta del av deras varma och minst sagt speciella familjeliv. Julia som levt ett liv i lyx och glamour, har nu kastats in i detta bonusmammaliv med Bingo och hans barn, bonusbarn och ex-fru. Samtidigt bär hon på en längtan efter egna barn och har en egen karriär att tänka på.