Birth of a Beauty
After a nearly fatal accident, a divorced woman undergoes a head-to-toe transformation with help from a wealthy stranger.
Chae Yeon meets up with Sara to inform her that Geum Ran has committed suicide; she is also told that Kang Joon left Geum Ran for her.
Tae Hee tries to persuade Chae Yeon not to marry Kang Joon; meanwhile, Sara decides to rely on other ways to get revenge.
Sara runs into Chae Yeon and decides to tell her that she's ready to divorce Kang Joon; the Winner Group continues trying to fix the virus problem.