Blade Dance of the Elementalers
The prestigious Areishia Spirit Academy has trained generation after generation of pure maidens in the art of spirit contracting. At this esteemed school, young ladies of noble birth gather to receive an education reserved for the most elite of students, and fulfill their dreams of earning the coveted position of elementalist.