Börje - The Journey of a Legend
Berättelsen om Börje Salmings otroliga resa från utstött i Kiruna till historisk spelare i NHL:s Toronto Maple Leafs. En ung mans kamp om att hitta sin plats efter att ha förlorat sin far.