Born Evil: The Serial Killer and the Savior
Familjen Clarks historia av brutalitet och övergrepp på barn kommer till allmänhetens kännedom. Och Haddens erkännande tar hårt på Jesus.
Utredarna samarbetar med Jesus för att få ut mer information av Hadden. Hadden avslöjar sin överraskande medbrottsling.
Utredarna tar med Hadden och Jesus på bilturer för att leta efter kroppar och ledtrådar, i hopp om att kunna hålla kvar Hadden i fängelse för alltid.