Born Racers
Vi följer motorcykelsportens största talanger när de gör allt i sin makt att via Red Bulls MotoGP Rookies Cup ta sig hela vägen till finrummet i Moto GP.
Vi möter Alex, Eddie, Cormac och Casey som satsar stenhårt och vars familjer ändrat hela livet för att de ska lyckas.
Fatherhood
Berättelsen om Rico tar oss med på is-racing på de frusna sjöarna i Finland, medan Rúche försöker kliva ur sin pappas skugga.
Rookies Cup avgörs i all sin glans medan vi får se den första världsmästartiteln gå till en blivande superstjärna.