Bro & Marble in Dubai
Bro&Marble in Dubai transforms the classic South Korean board game Blue Marble into a high-stakes reality competition featuring male celebrities and their chosen teammates. Lee Seung Gi, Yoo Yeon Seok, Lee Dong Hwi, Jee Seok Jin, Cho Sae Ho, Super Junior's Kyu Hyun, and SEVENTEEN members Joshua and Hoshi compete in Dubai, bidding for iconic UAE landmarks like the Burj Khalifa. Each celebrity-teammate pair strategizes to outmaneuver their rivals and claim global properties in this real-world version of the beloved game. Only one team will ultimately emerge as the ultimate "marble kings" in this thrilling international challenge. This is a 2023 South Korean variety TV show produced by Lee Hong Hee.