Brother Trap
University student Akari Tachibana (Rinka Kumada) has sworn off real-life romance, finding solace in comics after a painful breakup. But her carefully guarded heart is thrown into turmoil when she meets the kind and honest Izumi Naruse (Jyutaro Yamanaka), whose personality immediately attracts her. However, she’s stunned to learn he’s the younger brother of her high school ex. Will this unexpected connection push them apart or bring them closer? This 2023 Japanese drama, based on the manga of the same name by Kyo Hinata, was directed by Takuya Sakagami, Katsuhiro Omoto, and Ryosuke Fukawa.