Brothers
Jack makes Aiden promise to keep a secret from Davyn; Aiden's fundraiser is planned.
Jess returns to Jack's bedroom; Professor Jones asks out Max, who receives upsetting news.
Amy is asked an important question by Davyn; a celebration takes a drastic turn.
Aiden meets with his therapist, then goes on a date; a hospital visit; Davyn is left home alone.