Cacciatore - The Hunter
Italienskt actiondrama om en obeveklig åklagare som lyckas lagföra några av Siciliens mest ökända och brutala maffialedare i början av 1990-talet. Serien bygger på den självbiografiska boken "Cacciatore di mafiosi" av Alfonso Sabella.