Blocco 181
I de multietniska samhällena i utkanten av Milano möter tre tonåringar kärlek, generationskonflikter, kvinnlig emancipation och, framför allt, kamper om makt.
Efterdyningarna av narkotikatillslaget innebär problem i Blocco 181. Bea, Mahdi och Ludo börjar sälja droger.
Det håller på att bli krig och Mahdi ger Victor hela skulden. Snake upptäcker ett nytt sätt att tjäna pengar.