Camp Kulinaris
We get to meet the 12 celebrities who are going to move into Camp Kulinaris. Here they will not just live together but also work hard together while running a restaurant as apprentices under master chef Kjartan Skjelde.
Kjartan comes to the group's first menu tasting to see how they are doing. But it all gets to a bad start when restaurant manager Frithjof falls asleep. The celebrities move in and live and work together while running their very own restaurant.
It is soon time for the participants' first serving, as the restaurant will be filled with over 30 hungry guests. Frithjof wants to be a better leader, but it is confusing the group. The celebrities live and work together while running a restaurant.
It's a new week at Camp Kulinaris, which means a new menu and also a new restaurant manager. Kjartan gives the group a really difficult task, and one of the participants has to share some bad news with the rest of the group.