Can We Get Married
Frågan om var vigseln ska hållas skapar spänningar mellan Hye-Yoons och Jung-Hoons familjer. Samtidigt upptäcker Deul-Ja någonting upprörande.
Hye-yoon och Jung-hoon pressas att följa populära bröllopstraditioner, och Hye-jin ställer Do-hyun mot väggen.