Castle Walls
11.yüzyılda Hasan Sabbah, Alamut Kalesi'ni ele geçirerek mevcut düzene meydan okuyan gizemli bir hareket kurar. Eski dostu Nizamülmülk imparatorluğu korumaya çalışırken, zindandan çıkardığı savaşçı Azazil onun en sadık fedaisine dönüşür. Dostlukların düşmanlığa evrildiği bu hikâyede aşk, inanç, ihanet ve güç arayışı tarihin akışını değiştiren bir savaşı başlatır.
Hasan Sabbah Alamut'a geldiğinde yanında bir ordu yoktur. Yine de kale kısa sürede ona ait olur. Derinlerde saklanan bir sır büyürken, geçmişi günahlarla dolu Azazil kendisini geri dönüşü olmayan bir yolun içinde bulur. Ufukta savaş görünmektedir; fakat Alamut'ta asıl değişen şey insanların kaderidir. Bazıları yaşamayı, bazıları ise ölmeyi seçmeye hazırlanır.
Özgürlük bir armağan gibi görünür. Aşk ise kaybedildiğinde gerçek yüzünü gösterir. Alamut'un gölgesinde eski dostların yolları yeniden kesişirken, görünmeyen bir el kaderin taşlarını yerinden oynatır. Bir adam ailesine kavuştuğunu sanır, bir başkası savaşı başlattığını. Oysa her ikisi de çok daha eski bir planın içine çekilmektedir.