CIA utan sekretess
Killing Mad Dog Gaddafi
Libyens diktator Muammar Gaddafi störtas 2011 under ett blodigt inbördeskrig. Men få människor vet om att CIA har planerat att iscensätta en libysk revolt i 30 år.
De som har varit inblandade i den 15 år långa jakten på terroristen Osama bin Laden delar med sig av sina berättelser.
CIA skickar agenten Felix Rodriguez till Bolivia för att tillfångata Che Guevara. Nya dokument avslöjar historien om CIA:s hemliga jakt på världens mest kända revolutionär.
Hör historien om hur CIA-chefen William Casey lär ha godkänt mordförsöket på Sheikh Mohammed Fadlallah i Beirut 1985.