Coco Chanel
Hon var den ursprungliga influencern. Gabrielle "Coco" Chanel är den ikoniska designern som bland annat ligger bakom "Den lilla svarta" och den berömda No 5-parfymen. Alla är de symboler för stil, sexualitet och makt och gav kvinnor frihet i en mansdominerad värld. Det gav henne rikedom och berömmelse, men själv förblev hon en gåta. Så vem var egentligen Gabriell Chanel? Del 1 av 2.