Colosio: Political Assassination
En dokumentärserie i tre delar om jakten på svar efter mordet på den mexikanske politikern Luis Donaldo Colosio 1994.
The Condemned Man
30 år efter mordet på Luis Donaldo Colosio fortsätter den utpekade mördaren Mario Aburto Martínez att hävda sin oskuld.
The Intellectual Author
När akterna släpps kommer nya uppgifter om Colosios säkerhetspersonal och oegentligheter i utredningen i dagen.
Den statliga agenten Jorge Antonio Sánchez Ortega pekas ut som en möjlig medkonspiratör, men frågor om mordet på Colosio kvarstår.