Combatants Will Be Dispatched!
When the evil Kisaragi Corporation sets its sights on interstellar conquest, Combatant Agent Six and his android partner are tasked with taking over a magical planet. But climbing the corporate ladder won’t be easy—a Demon Lord’s army has its own agenda!
Annihilate Your Business Rivals!
Now in command of his own unit, Agent Six sets out to fight the enemy the only way he knows how: by being the biggest jerk he can be.
Combat Agent 6 and his unit maneuver their way into a dangerous tower to acquire a treasure that can help them win against the all-powerful demon lord.
Six is run out of town as the Demon Lord's army march on the city, but he's anxious to help his old friends fight.