Cops Who Kill
Denna serie avslöjar det ultimata förtroendebrottet - när poliser blir mördare. Will Mellor avslöjar åtta chockerande mordfall där gärningsmännen visade sig arbeta för polisen.
Keith Farquharson
År 2019 vände sig Alice Farquharson en morgon till sin man Keith och frågade om han fortfarande älskade henne. Mindre än en timme senare var hon död.
När Karl Bluestone tog en drink med sina poliskollegor på kvällen den 28 augusti 2001 kunde ingen ana att han och tre av hans familjemedlemmar bara några timmar senare skulle vara döda.