Cops
Follo's Finest
The police in Follo face major challenges on all fronts and are forced to prioritize. First things first: they need to get better at social media.
Fuck a Bausj
Øystein dreams of being the town hero but is constantly overshadowed by the fire department. Kjetil has taken a liking to Tina but faces competition.
A video of "police brutality" circulates on social media. As a result, Are and Øystein are required to wear body cameras. PK is sent to "Debatten".
It's training day at the station. Øystein stirs trouble by claiming that women are not particularly suited for police work.