Thomas Kelly lider av minnesförlust och tas om hand av Fitz. När ytterligare en kvinna mördas arresterar man Kelly, och Fitz hindras från att arbeta med fallet.
Fitz fortsätter att hjälpa Manchesterpolisen när en modern upplaga av Bonnie och Clyde börjar härja i staden.
Sökandet efter det misstänkta paret intensifieras när en närstående till Fitz och poliskåren mördas.
Fitz har placerat Tina inom lås och bom, men det blir en kamp mot tiden för att fånga in Sean, innan han mördar igen.