Dae Jang Geum
Dae Jang Geum är en sydkoreansk TV-serie som sändes på MBC från 15 september 2003 till 23 mars 2004. Lee Young-ae, Ji Jin-hee, Hong Ri-na, Im Ho, Yang Mi-kyung och Kyeon Mi-ri spelar huvudrollerna.