David Frost Vs
David Frost vs. the Beatles
David och The Beatles dyker upp i 60-talets London och skapar en kulturell revolution.
David möter Jane under tiden när hon på grund av vietnamfrågan blivit en av USA:s mest kritiserade kvinnor.
David intervjuar den tidigare presidenten Richard Nixon i efterdyningarna av Watergate.
Under 40 år har Eltons och Davids vänskap resulterat i djupt personliga intervjuer.
Under 50 år har David intervjuat nyckelpersoner som arbetar för fred i Israel och Palestina.