When his father remarries, Yuta Asamura winds up sharing a roof with a new stepsister, Saki Ayase. Still troubled by divorce, they vow to maintain a respectful distance. But what starts as cautious camaraderie blossoms into something deeper.
I'm Home With a Stranger
High school student Yuta Asamura begins living with his stepsister Saki Ayase and her mother due to his father's remarriage; Yuta and Saki agree to live with an appropriate sense of distance between them.
At school, Yuta notices that there are some sensational rumors circulating about Saki due to her striking appearance; when he tries to talk to her about it, it quickly becomes clear that there is much more to the story than the rumors suggest.
A month has passed since Yuta and Saki started living together; as Yuta starts to understand the ambiguity of their relationship, Saki asks him for help studying modern literature; the two work together to prepare Saki for a test retake.
Shiori invites Yuta to a late showing of a movie adaptation of a book she enjoys; Saki takes an interest and goes to the bookstore the next day, where she meets Shiori for the first time.
Saki asks her classmate Narasaka Maaya to come over after school and help her study; Yuta decides to make dinner for a change so Saki can keep studying; Maaya starts interrogating him about his relationship with Saki.