Dead Account
When people die, their social media can become “ghost accounts,” manifesting them as hostile digital specters. After awakening cyberkinesis, Soji Enishiro is pulled into Miden Academy to fight these online hauntings before they overrun the real world.
In order to attend Miden Academy and achieve his goal, Soji must learn to control his flame.
Soji gets training from Haijima and learns more about his team in preparation for a major school contest.