Deep Revenge
Nozomi vaknar ur sin koma och får veta att under de fyra år som gått har hennes man gift om sig och barnet hon bar dog. När hon inser att allt var en ondskefull plan från exmaken beslutar hon sig för att ta hämnd.
Efter fyra år i koma vaknar Nozomi och inser att hennes barn dog och att hennes exmake planerade att döda henne. Nu svär hon att hämnas.
Evidence
Nozomi tar sig in i Midos hushåll under falsk identitet. Hon försöker hitta bevis för att kraschen inte var en olycka och hittar spår och en nyckelperson.
Kako är misstänksam mot Erikas älskare och övertalar honom att hjälpa till med hämnden. Erika får oväntat reda på Ryoichis affär.
Kako ordnar ett DNA-test när det visar sig att Ren kanske inte är Erika Midos barn. Aiko Sawai planerar att hitta bevis - men planen går snett.
Kako blir chockerad när hon får beskedet från Dr Mogami att Ren är hennes son. Dr Kadowaki börjar vidta åtgärder och familjehemligheter avslöjas.