Deeply
2011 träffas Deniz och Barış och har ett äventyrligt och passionerat möte. 2021 är skilsmässan med påföljande sorg och smärta ett faktum.
2012 och 2020 - kärlek och hat. Ett av åren var de galet förälskade, det andra avskydde de varandra.
2013 och 2019. Två definierande ögonblick i deras liv. 2013 gifte de sig. 2019 miste Deniz sin far.
2014 levde de sitt drömliv, men 2018 träffade verkligheten dem som ett slag i ansiktet.
2015 och 2017. Deniz och Barış genomlever en ändlös dag och en oändlig natt, då deras förhållande når bristningsgränsen.
2016. Ett bitterljuvt och smärtsamt år då Deniz blir gravid. Båda genomgår de mest rena, lyckliga och intensiva känslostormarna.