Destination Fear: Trail to Terror
I Dakota Ladens första dokumentär kring serien “Destination Fear”, tar han med sig syster Chelsea Laden och hans bästa vänner Tanner Wiseman och Coalin Smith på en resa för att testa deras mentala uthållighet. Dakota berättar inte för någon vart de ska, bara att de ska sova ensamma fem nätter i rad på fem av de mest hemsökta platserna i USA. Det som började som ett experiment blir snart en riktig skräckfilm.