Destination Fear
Den sista gången som teamet besökte St. Albans Sanatorium i Radford i Virginia hoppade Chelsea av och lovade att aldrig komma tillbaka. Vad kommer de upptäcka den här gången?
Teamet beger sig till Moundsville i West Virgina för att undersöka det som en gång var ett av USA:s mest våldsamma fängelser.