My Ghost Story
Två män pensionerar sig och upptäcker att deras nya hem är byggt ovanpå gravar av människor som KKK torterat och mördat. Skeppet Queen Mary regerade på det öppna havet en gång i tiden, men nu spökar osaliga andar på hennes däck. USA:s tionde presidents spöke hemsöker hans minnesmärke i Tennessee. Två kvinnor upplever en förbannelse som lagts över en småstad i Texas. En skuggman och en flicka som dödats spökar vid ett gammalt diligensstopp. Dessutom får vi se ett gammalt hotell där alltför många gäster känt av spöken, vilket har fått ägarna att bygga till en ny avdelning som de hoppas ska vara en spökfri zon.
En kvinna som blir överfallen av ett aggressivt väsen räddas av sin avlidne sons ande. En jungfru som blev mördad på 1800-talet fortsätter att arbeta på det gamla hotellet i Texas. En demon som besatt en tonåring hotar hans unga familj. Filmstjärnespöken från stumfilmens tid uppträder som deformerade kroppsdelar på skådespelare i en modern film. En dotter som begick självmord och familjens avlidna hund hemsöker fortfarande huset där de bodde. Vi får också se restaurangen som bjuder sina matgäster på paranormala upplevelser.