My Haunted House
The Nursery & The Closet
A dangerous entity stalks a pregnant woman in her new house; a single mother discovers a terrifying secret trapped in her son's closet.
A dangerous poltergeist threatens a family; a woman is tormented by visions of her own death.
A nurse is threatened while caring for a catatonic patient; a couple falls prey to a demonic presence.
A single mother's new home holds a secret; a couple is tormented by the meaning of a date that keeps appearing in their new home.
A man's childhood fears come to life when he returns to his family's farm; a woman suspects that her husband may be causing unexplainable occurrences in their home.