Screams in the Dark
S1, A5: Två män pensionerar sig och upptäcker att deras nya hem är byggt ovanpå gravar av människor som KKK torterat och mördat. Skeppet Queen Mary regerade på det öppna havet en gång i tiden, men nu spökar osaliga andar på hennes däck. USA:s tionde presidents spöke hemsöker hans minnesmärke i Tennessee. Två kvinnor upplever en förbannelse som lagts över en småstad i Texas. En skuggman och en flicka som dödats spökar vid ett gammalt diligensstopp. Dessutom får vi se ett gammalt hotell där alltför många gäster känt av spöken, vilket har fått ägarna att bygga till en ny avdelning som de hoppas ska vara en spökfri zon.