Conjuring Kesha
Kesha utforskar sin kosmiska koppling till det övernaturliga på notoriskt hemsökta platser. Popikonen tar med världens främsta paranormalexperter och sina kändisvänner på en skrämmande åktur när hon färdas djupt in i mörkrets hjärta.