Chi Yu (Zhang Ming En), a guardian of the stars responsible for maintaining cosmic balance, loses the Sun Moon Jade and is forced to wander the mortal realm. He falls in love with a female general and attempts to rewrite her fate, inadvertently causing her to die at thirty in each subsequent life. Punished by imprisonment for 3,000 years, Chi Yu returns to Earth determined to make amends. He encounters Wen Xi (Xu Lu), a film producer and reincarnation of his lost love, who is vastly different from the woman he remembers. Driven by his desire to correct past wrongs, Chi Yu pursues her, hoping to finally break the cycle of tragedy and find true love. This is a 2019 fantasy romance directed by Lin Hong Jie and Tao Sheng.