DOMUS
Tônia hanterar de hot hon har fått i hopp om att kunna rädda sin försvunne bror. När hon anländer till DOMUS-huset upptäcker hon att det finns andra människor i samma situation som hon.
Deltagarna reagerar på nyheten och relationerna inom huset intensifieras. Viktiga nyheter om var Vicente befinner sig når hans familj.
En ny medlem hittas, vilket väcker misstankar bland lokalbefolkningen. Informationen från hjärnan utlöser handlingar som kommer att leda till att deltagarna fängslas.