Downhill Skiers
Den mest intensiva utförssäsongen någonsin bjuder på brutala fall, storslagna segrar och idrottare som pressar sig till det yttersta. Aleks Kilde ger inte upp trots en skräckkrasch. Marco Odermatt jagar rekord i kampen mot den unga konkurrensen. Cyprien Sarrazin kraschar och är nära att mista livet. Conny Hütter jagar sina drömmar, och Sofia Goggia gör en makalös comeback efter en allvarlig skada.