Dragon Ball Super
The Peace Reward: Who Will Get the 100 Million Zeni?
Peace has settled on Earth, and unfortunately for Goku, that means getting a job! But a generous gift may change that. Meanwhile, Trunks and Goten seek a pre-wedding gift for Videl. It’s all fun and games for now, but danger lurks in the galaxy.
Beerus works to find the unbeatable foe in his dream while Supreme Kai tries to keep information about Beerus from Goku. Unfortunately, Beerus is already planning to visit the Saiyan and test his strength.
An uninvited guest appears at Bulma’s party! Beerus crashes the party and Vegeta is stunned after memories of the God’s visit to his home planet plague him. He does the only thing he can—ensure Beerus has a good time at the party!